weird

pictures! pictures! pictures!!

i figured that posting all these pictures will only destroy my page.. so i'll just place all the links so you can view them at ease.. =)






001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
012
013
014
015
016
017
018
019
020
021
022
023
024
025
026
027
028
029
030
031
032
033
034
035
036
037
038
039
040
041
042
043
044
045
046
047
050






051
052
053
054
055
056
057
058
059
060
061
062
063
064
065
066
067
068
069
070
071
072
073
074
075
076
077
078
079
080
081
082
083
084
085
086
087
088
089
090
091
092
093
094
095
096
097
098
099
100







101
102
103
104
105



this was really some experience..hope you enjoy looking at me and my friends faces.. ahaha..=)
weird

summer escapade.. woot! woot!

hahaa.. lying has always been my doing. whenever i see my friends going out on bars and stuff.. i lie, so that i could join them. whenever i see my friends coming in for the night at one of my friend's house, i lie, so that i could join them. telling the truth (especially to my parents) has always been really hard. yeah. yeah. i know, honesty is the best policy but if i tell the truth, i won't be able to experience stuff. i wont be free. i will miss out on things which i shouldn't have. haha.. it's really hard to have the type of parents i have. so well mannered, so secured, so formal and most of all so conceited.



ugh!



i think it really was a good thing that i went on with our summer escapade last saturday march 24 till sunday march 25. coz if i hadn't come i wouldn't be able to spend time with one of my closest friend. lealynn arciaga who'll be staying in australia for good. i guess i'll miss her soo much! but life is always like that. someone always leaves.



what am i doing, its freakin' summer! time to spend time with the ever broad beach. ahahah..



so how's your summer vacation??



btw, i'll be posting pictures in the next entry.. hope you enjoy.

=)
weird

hahaha!! i saw james with ken buno!! mga anghel na walang langit..

just this like, 25 minutes ago i saw james with ken buno in the sidewalk [near gate 1-or was it 2- of ateneo] hahaha... you've gotten really tall james... a whole lot of height you've have there... god!! you were like wearing a black and white striped jacket of somesort... and yeah, you still look like the old james that i knew and admired... ahhaha.. admired tlaga... [pero totoo kasi galing mo sumayaw eh.. ehhehe..]and oh yeah! you both look like sharlene and nash of mga anghel na walang langit... hahaha... ka-cute!! hehehe.. =)

anyways, i've been really busy doing all the asikaso and all for my COMELEC papers and stuff... coz i really REALLY [and yes, this is a life and death situation thing] need it! i like can't take the board exam if i don't get my filthy hands on those papers and stuff!! [humanda!!]

gee, i've been really gay these past few days.. like i saw a lot of ok-type guys in magsaysay park.. hahaha.. soo cheap i know.. but the hell.. tooooot was there... ahhahaa!! ooohhh.. he's soo gwapo talaga!! hahah... soo gay!

soo, i technically spent my holidays with my family...

and it was ok.. im still looking forward to a joy-less new year... ha! like, my family and i are not that close.. coz, my brother just had a year-end war and it really cost me alot of bruises and pasa! and for that i hate him.. haha..

i like am sick these past few days... well as expected coz i technically just had my examinations and these usually is the aftermath of which... hahay..

*sigh

happy holiday everyone..
weird

friendship, plastikan and all those ka-ek-ekan

i really dont understand why some people act as if you were really their friend. I mean, they act so well that it always comes to a point wherein they made you feel as if you belong or something and yet after some nonsense times that you didnt get to see each other, they just act as if you were a piece of trash... yung tipong parang nakiki-join ka na lang sa kanila.. after like, ilang months na dikit sila ng dikit sayo..

ugh!

i hate plastic friends.
  • Current Mood
    irritated irritated
  • Tags
weird

more and more and more projects! pain in the ass minors!

i really hate this week and the week that's yet to come..

ugh! finals..

i have to think a lot on things...

and my minors take almost all of the time with which i should have spent for my majors..

PHC-RLE and PHC-LEC are major subjects that are VERY hard!! and i should spend dedicate myself to those areas... but my fucking minors deviate my path towards those subjects...

am i making sense here??

haha...

guess "patience is the virtue which i dont have"..

hahaah...

hope to pass this sem.. :)
weird

ooohh...

i just love the clothes anne hathaway wore in THE DEVIL WEARS PRADA... hahaha.. and i just love the way meryl streep a.k.a miranda speaks... hahaha.. it's sooo CALM and yet she plays a very wild character.. hahaha..

soo anyways, i just cant get over CIARA for these past few days... i just love her new song.. watch her perform here... http://www.youtube.com/watch?v=QUm4lSi_o9Q..=))

last tuesday was really scary.. for some reason i just can't imagine how i went through that day... for a fact, it was that day when my mother tried to commit suicide... geesshhh!! OHHMYYFUCKKINGOOD!!!! i was SOOO freaked out when i heard the news... my brother was like... "putang ina!! si mommy nag-laslas!!" and hearing that from someone like your brother really scares the shit out of you... well, i was a good thing (somehow... i think.) coz after the incident my dad and mom finally reconciled... but the price was really something... god! imagine 4stitches on her left wrist.. ugh! and to think that belongs to your MOTHER.. GOOD LORD!

i guess families are like that... maybe what my mom did was very SELFISH of her, but i still believe that something good comes out of it... i think..



btw, correct me if im wrong, was it anne hathaway who had those boobies exposed in brokeback mountain??=)
weird

having a brother SUCKS!!!

geezz! my right sole really hurts like hell...

i've been fighting with my brother for the last... i don't know.

ugh!

and i thought that brothers should be the "caring and protecting" ones... maybe for others they are but as for me.. NOO!!

sometimes i wish i was free.. (far out)

haha..

like, just a while ago, i've been watching the UAAP cheerdance competition.. and like, the UST Salinggawi won (once again) and i was like, ohh.. good one! i hope james was there to participate... hahaha...

all hail UST's pyramids and tosses and flips and... and.. ahH!! they were really GOOD! and yes, i ADORE their costumes.. ugh! wish i could have one..

to all UST studs out there.. good job!=) Uuuussssttt!!(3x) ugh!(4x)hahah.. i hope that was right..=)
weird

Lisa Frank!!!

OMG!! i soo miss lisa frank!! hahaha.. i used to have and obsession of that way way back gradeschool... ahhh!! i like saw this click me and everything about lisa frank (from stickers down to stationeries even to ballpens and bags..:D) flashed back!! ahhh... sooo weird!?=))

*gasp...

i've been really obsessed with lindsay lohan these past few days... it's kinda weird since im a gothic type of guy... maybe it's because she really looks good on all her pictures.. haha...=)